Regulamin systemu dostępu

Informacje zawarte poniżej dotyczą systemu elektronicznego dostępu do niektórych pomieszczeń w naszej katedrze. Zbiór tych zasad, ma ułatwić nam wszystkim życie. Jego funkcjonowanie zostało zaakceptowane przez Radę Katedry i wszyscy pracownicy są zobligowani do jego stosowania.

  1. System aktualnie obejmuje następujące pomieszczenia znajdujące się w budynku B1: 110 , 111 , 605 (tramwaj), 127, 124, 120
  2. Zainstalowane urządzenia są jedynie elektronicznym ułatwieniem dostępu do pomieszczeń, podnoszą poziom bezpieczeństwa przechowywanych tam rzeczy i sprzętów jeśli są używane z głową.
  3. Elektroniczna karta/pastylka dostępu zostaje wydana na oficjalny wniosek Promotora i za zgodą Kierownika Katedry. Zwykle wystarczy email z kopią zgody.
  4. Doktoranci otrzymują dostęp na 12 miesięcy (zwykle do 30 września kolejnego roku). Jeżeli po tym czasie są dalej doktorantami to mogą wnioskować o przedłużenie czasu dostępu. Fajnie robić to nie ostatnia chwilę, system bezwzględnie odcina dostęp po upłynięciu czasu.
  5. Przedłużenie odbywa się za oficjalną wiedzą/zgodą Promotora i Kierownika Katedry. Zwykle wystarczy email z kopią zgody.
  6. Osoby technicznie wtajemniczone (aktualnie ja lub dr. Rafał Mech) pełnię jedynie rolę osoby sprawującej dozór nad systemem. Nie znamy wszystkich Państwa i nie odpowiadamy za to co kto robi w jakich pomieszczeniach. Bezpośrednia odpowiedzialność spoczywa na promotorze i kierowniku katedry.
  7. Jeżeli elektroniczny klucz w postaci karty lub pastylki ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu — proszę niezwłocznie powiadomić administratorów systemu. Zostanie zdezaktywowana i wyrobiona nowa.
  8. Bardzo dobrym zwyczajem jest informowanie ludzi już pracujących w danych pomieszczeniach o pojawieniu się nowych współpracowników. Super sprawdza się email ze zdjęciem.
  9. Karta/pastylka są jedynie elektronicznymi „ułatwiaczami” wejścia. Formalne zezwolenia na przebywanie w pomieszczeniach i pobieranie kluczy z portierni w dalszym ciągu pozostaje wymagane.
  10. Nie wszyscy mają dostęp do wszystkich pomieszczeń. Uprawnienia mogą ulec zmianie na wniosek osoby, która ma takie potrzeby — za oficjalną zgodą Promotora i Kierownika Katedry.
  11. Portiernia w budynku B1 posiada swoje własne karty z których można skorzystać w razie problemów.
  12. System posiada układ historii wejść (czas i miejsce). Karty są osobiste i tak proszę je traktować.
  13. Nie ma problemu by wydawać karty dla gości czasowo przebywających w naszej katedrze. Procedura jest jak przy każdej innej osobie.
  14. Powyższe zasady mają na celu nasze wspólne bezpieczeństwo. Dbajmy o nasze środowisko pracy. Będzie mam się pracować przyjemnie, bezpiecznie, no i efektywnie.

Daniel Lewandowski B1 115